به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، بازار؛ گروه بورس: شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد همراه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۵۹ درصد، در این دوره به ازای هر سهم ۵۰.۶ ریال سود محقق کرده است.همراه با سرمایه ثبت شده ۷۵۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

بازار؛ گروه بورس: شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد همراه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۵۹ درصد، در این دوره به ازای هر سهم ۵۰.۶ ریال سود محقق کرده است.
همراه با سرمایه ثبت شده ۷۵۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۳۸۰۴ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.
با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه در ۲۴ آبان ۱۴۰۲ و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.
گزارش ماهانه شرکت همراه همراه اول با نماد در شهریور ۱۴۰۲ نشان داد که این شرکت موفق به فروش ۴,۲۹۷ میلیارد تومان محصول شده که نسبت به ماه گذشته رشد ۷ درصدی داشته است.
میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۳,۸۳۳ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱۲ درصد بیشتر بوده است. همچنین مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۲۲,۹۹۸ میلیارد تومان بوده است.
شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۵ هزار ۷۵۷ میلیارد تومانی با حاشیه سود ناخالص ۲۷ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ داشته که توانسته تا پایان شهریور ۱۴۰۲ حدود ۴۵ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، محقق کند.
«همراه» با سرمایه ثبت شده ۷ هزار ۵۲۰ میلیارد تومان ریال طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند روندی متعادل داشته و پیش بینی می شود که در نیمه دوم سال روند صعودی درآمد شرکت ادامه داشته باشد.