به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، برگزیدگان سی‌و پنجمین دوره جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور دیدار کردند. در این دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان بنیان رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در برنامه‌های پیش‌روی […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، برگزیدگان سی‌و پنجمین دوره جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور دیدار کردند.

در این دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان بنیان رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در برنامه‌های پیش‌روی این معاونت امتیازهای نخبگان محدود به نخبگان دانشگاهی نخواهد بود، افزود: به دنبال بسط مفهوم نخبگی به سایر حوزه‌هایی چون صنعت و کشاورزی هستیم.

وی افزود: پیوند جشنواره امتنان و بنیاد ملی نخبگان اتفاق مبارکی برای توسعه و پیشرفت کشور است.

دهقانی فیروز آبادی با بیان اینکه ارزش نخبه کاری کمتر از نخبه علمی نیست، گفت: حفظ و نگهداشتن نخبه کاری اولی از حوزه‌های دیگر حتی نخبگان دانشگاهی است.

در این نشست «محمد چکشیان» معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر نیز با اشاره به فرآیند ۸ ماهه انتخاب برگزیدگان جشنواره امتنان، گفت: توجه به نخبگان جامعه کار و تولید از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که در دیدار امسالشان با کارگران نیز به آن اشاره کردند.

در ادامه این نشست «سید سلمان سیدافقهی»، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان نیز از تشکیل خانه‌های نخبگانی در استان‌ها خبر داد و افزود: این امر فراتر از بنیاد ملی نخبگان است و برگزیدگان جشنواره امتنان استانی و بالاتر را نیز شامل خواهد شد.

قاثم مقام بنیاد ملی نخبگان افزود: سازوکار بنیاد ملی برای این خانه‌ها جایگاه سیاست‌گذاری و حمایتی خواهد بود و به دست نخبگان استانی مدیریت خواهد شد.

در این نشست «رسول محمدقلی»، دستیار ویژه رییس بنیاد در امور مستعدان و آینده‌سازان، «هادی بهداد» مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت کار و «مجتبی جلالیان» مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت متبوع نیز حضور داشتند.