به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش خبرنگار بازار؛ مدیرعامل تتر در گفتگو با نشریه کوین تلگراف از هدفگذاری خود برای اشاعه فرهنگ استفاده از این استیبل کوین در کشورهای تحت فشار شدید تورم اقتصادی خبر داد. پائولو آردوینو همچنین تاکید کرد که تتر بنا دارد، استفاده از رمزارز خود را در کشورهایی که […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش خبرنگار بازار؛ مدیرعامل تتر در گفتگو با نشریه کوین تلگراف از هدفگذاری خود برای اشاعه فرهنگ استفاده از این استیبل کوین در کشورهای تحت فشار شدید تورم اقتصادی خبر داد.

پائولو آردوینو همچنین تاکید کرد که تتر بنا دارد، استفاده از رمزارز خود را در کشورهایی که با خطر تورم روز افزون و کاهش ارزش دارایی های شهروندان روبرو هستند، گسترش بخشیده و از این طریق، به نجات سرمایه های آنها کمک نماید.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با نشریه کوین تلگراف تاکید کرد که برنامه دیگر تتر این است که استفاده از این رمزارز را در کشورهایی که شهروندان آنها هیچ گونه حساب بانکی ندارند، گسترش بخشیده و از این طریق، کیف پول تتری آنها به ابزار پرداخت تبدیل شود. به گفته آردوینو، حدود ۳۰۰ میلیون نفر در جهان مشمول این طرح تتر خواهند شد که با توجه به برابری ارزش تتر با دلار آمریکا، پیش بینی می شود چننی طرحی با استقبال گسترده مواجه شود.

مدیر عامل تتر از کشور آرژانتین به عنوان دارنده عنوان بالاترین نرخ تورم در جهان، به عنوان جامعه هدف نخستین خود نام برده و تاکید کرد: با توجه به کاهش ۹۸ درصدی ارزش پول ملی آرژانتین در برابر دلار آمریکا، جایگزین سازی تتر به عنوان ابزار حفظ ارزش سرمایه با پول ملی این کشور می تواند راهکار مناسبی برای مردم باشد.