به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، گزارش شاپرک از تراکنش‌های الکترونیکی اسفند ۱۴۰۲ نشان می‌دهد از ابزار کارتخوان فروشگاهی و ابزار پذیرش موبایلی به طور عمده برای خرید کارت‌های شارژ تلفن همراه اعتباری استفاده می‌شود و به طور متوسط حداقل ۳۰ درصد از تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و ۲۰ درصد از تراکنش‌های ابزار […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، گزارش شاپرک از تراکنش‌های الکترونیکی اسفند ۱۴۰۲ نشان می‌دهد از ابزار کارتخوان فروشگاهی و ابزار پذیرش موبایلی به طور عمده برای خرید کارت‌های شارژ تلفن همراه اعتباری استفاده می‌شود و به طور متوسط حداقل ۳۰ درصد از تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و ۲۰ درصد از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی مربوط به خرید کارت تلفن همراه اعتباری بوده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین سهم بازار برای کارتخوان فروشگاهی با بیش از ۹۱ درصد است و بعد از آن ابزار پذیرش اینترنتی با ۶.۱۵ درصد و ابزار پذیرش موبایلی با ۲.۲۸ درصد سهم بازار باقی‌مانده تراکنش‌های شبکه پرداخت را در اختیار دارند.