به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیر عامل این شرکت، با اشاره به این‌که درخت، نماد سرزندگی، شادابی و حیات است، گفت: روز درختکاری، بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن را احیاء کنیم. وی افزود: امید است […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیر عامل این شرکت، با اشاره به این‌که درخت، نماد سرزندگی، شادابی و حیات است، گفت: روز درختکاری، بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن را احیاء کنیم.

وی افزود: امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را فراهم کنیم. این کار پسندیده همزمان در مناطق مخابراتی همه استان‌های کشور توسط همکاران شرکت مخابرات، انجام شد.

در این مراسم، سلطانی مدیر عامل؛ دکتر ابراهیم محمودزاده، رئیس هیأت مدیره و اعضای هیأت مدیره، معاونان، علی‌اکبر مختاری و تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران حضور داشتند، با هدف حمایت از طبیعت و گرامیداشت یاد شهدا، ۳ هزار و ۳۲۰ اصله نهال کاشته شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم، به نقش شهدا به عنوان یکی از بارزترین نمونه‌های تحول، رشد و بالندگی اشاره کرد و گفت: شهدا با رشادت‌های خود، به‌عنوان نقاشان اصلی طبیعت، روح نسل‌های بعد از خود را بهاری کرده‌اند و رنگ تحول و سرسبزی به زندگی زده‌اندو سعی ما نیز بر این است تا همراه و هم‌قدم با اهداف این بزرگمردان، در بهار طبیعت و بهار قرآن، شکوفایی به ارمغان بیاوریم.

سلطانی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران، پیشینه خوب وسهم بزرگی در دفاع مقدس و همه عرصه‌های خدمتگزاری دارد، تصریح کرد: این افتخار خیلی بزرگی برای همه ماست که در این شرکت داریم به مردم‌مان خدمت می‌کنیم.

سلطانی با بیان اینکه برای برقراری امنیت در کشور همه لحظات باید به یاد شهدا باشیم افزود: بر اساس آموزه قرآن، شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

وی با قدردانی از همه همکاران مناطق مخابراتی در سراسر کشور که مراسم درختکاری مشارکت داشتند، گفت: این اقدام، در راستای اصل مسؤولیت اجتماعی و در تلاش برای جلب توجه عمومی به نگهداشت گونه‌های ارزشمند پوشش گیاهی برای حفظ و حراست از محیط زیست انجام شد.

همچنین در این مراسم حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان این‌که افتخار داریم به یاد شهدای شرکت مخابرات ایران، ۳ هزار و ۳۲۰ اصله نهال با عنوان نجات محیط زیست و حفاظت و مراقبت از گونه‌های ارزشمند گیاهی برای نسل‌های بعدی بکاریم گفت: این اقدام با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان گران‌قدر شرکت مخابرات ایران انجام شد.

وی در مورد درختکاری و این‌که اهمیت این کار در دین اسلام بسیار سفارش شده است، گفت: رسول خدا(ص) فرمودند که کسی که درختی بکارد خداوند نیز برای او در بهشت درختی می‌کارد و نقل شده که امیر مؤمنان امام علی(ع) هم طی دوران خانه‌نشینی خود، حدود ۶۰ هزار اصله درخت غرس کردند.

شرکت مخابرات ایران، هرساله در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود، طی یک برنامه فرهنگی، آیین کاشت نهال را به مناسبت روز درختکاری برگزار می‌کند.