به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت چینی لنوو از نخستین لپ تاپ با نمایشگر و بدنه شفاف جهان رونمایی کرد. لنوو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل اسپانیا از لپ تاپ جدید خود با نمایشگر شفاف رونمایی کرد که کاربران را قادر به دیدن بخش پشتی نمایشگر می سازد. این […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت چینی لنوو از نخستین لپ تاپ با نمایشگر و بدنه شفاف جهان رونمایی کرد.

لنوو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل اسپانیا از لپ تاپ جدید خود با نمایشگر شفاف رونمایی کرد که کاربران را قادر به دیدن بخش پشتی نمایشگر می سازد. این لپ تاپ جدید که ThinkBookنام دارد؛ دارای صفحه ۱۷.۳ اینچی شفاف بوده و همچنین، فناوری ساخت نمایشگر آن نیز «میکرو ال ای دی» معرفی شده است.

صفحه نمایشگر لپ تاپ نیز کاملا لمسی بوده و می توان از آن به عنوان تبلت ویندوزی نیز استفاد کرد. اما در کیبورد ThinkBook نیز لنوو از فناوری مشابهی استفاده کرده و کیبورد فیزیکی آن کاملا حذف شده است.

کاربران تنها با یک صفحه شفاف به جای کیبورد فیزیکی مواجه خواهد شد که پس از روشن شدن لپ تاپ، تصویر کیبورد روی این صفحه نمایان شده و می توانید با کیبور مجازی آن به سادگی کار کنید.

دو دوربین نیز برای ThinkBook تعبیه شده که یکی دوربین سلفی بوده و دیگری در پشت صفحه نمایش قرار دارد. دوربین اصلی (پشت صفحه) علاوه بر ثبت تصاویر با وضوح بالا، قابلیت ارتباط با سامانه های هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء جهت تشخیص اجسام (AR) را دارد. به گفته لنوو، این قابلیت می تواند کمک شایانی به طراحان و هنرمندان داشته باشد.