به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، محمدصادق خیاطیان شنبه شب در حاشیه نشست «نقش شبکه بانکی در تامین مالی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور» با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، تعدادی از مدیران عامل شبکه بانکی و جمعی از مدیران ارشد […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، محمدصادق خیاطیان شنبه شب در حاشیه نشست «نقش شبکه بانکی در تامین مالی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور» با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، تعدادی از مدیران عامل شبکه بانکی و جمعی از مدیران ارشد دستگاههای اجرایی اظهار داشت: این رویداد در واقع به دنبال نمایش نقش تامین مالی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان است.

وی حوزه تامین مالی را نیازمند بهره‌گیری از رویکردهای نوآورانه دانست و افزود: یکی از ارکان بسیار مهم در نظام تامین مالی نوآوری نیز شبکه بانکی کشور است و در این‌ چند سال اخیر همکاری بسیار مناسبی با صندوق نوآوری شکوفایی ریاست جمهوری داشته‌اند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افزود: به طوری که انواع خطوط حمایتی با شبکه بانکی راه‌اندازی شد و تاکنون ۵۰ هزار میلیارد تومانی به شکل تخصصی به محصولات دانش بنیان و نه شرکت دانش بنیان اختصاص یافته است.

وی افزود: این در حالیست که صندوق نوآوری با سرمایه اندکی که در اختیار داشته توانسته با بهره‌وری و اهرمی‌سازی این میزان خدمات را به دانش‌بنیان‌ها ارائه کند.

در حاشیه این نشست نمایشگاه محصولاتی از شرکت‌های دانش بنیان که به واسطه حمایت مجموعه بانکی کشور تولید و به بازار عرضه شده به نمایش گذاشته شده است.