به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، براساس این اعلام، خدمت استعلام اشتراک صندوق پس از توسعه و تغییر زیرساخت لازم و بعد از مدتی وقفه، مجدد راه اندازی شده و از روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در همه دفاتر پیشخوان دولت درحال ارائه شدن است. […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، براساس این اعلام، خدمت استعلام اشتراک صندوق پس از توسعه و تغییر زیرساخت لازم و بعد از مدتی وقفه، مجدد راه اندازی شده و از روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در همه دفاتر پیشخوان دولت درحال ارائه شدن است.

رسید چاپی تحویلی به مراجعه کننده همراه با مهردفتر پیشخوان، شامل نوع ارتباط فرد با صندوق از قبیل بازنشسته، شاغل، وظیفه بگیر یا فاقد ارتباط فرد با صندوق به همراه اطلاعات دیگری از قبیل دستگاه محل خدمت، تاریخ برقراری حکم بازنشستگی یا تاریخ قطع ارتباط با صندوق به فراخور وضعیت فرد است.

هزینه خدمت استعلام مشترکان ۷۸۰۰ تومان است/خدمات صندوق با مهر دفتر پیشخوان مورد تایید است

صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرده است که براساس نرخ مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هزینه خدمت استعلام مشترکین ۷۸۰۰ تومان است.

با اجرای این طرح، بازنشستگان وافراد مختلف برای دریافت استعلام اشتراک با صندوق بازنشستگی کشوری دیگر نیازی به مراجعه به مدیریت های استانی صندوق در مراکز استان ها

نبوده و دریافت این خدمت در نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت محل سکونت متقاضی امکان پذیر خواهد بود.

دراین گزارش تصریح شده است، درحال حاضر، علاوه بر ارائه خدمت استعلام اشتراک با صندوق بازنشستگی، چاپ فیش و حکم حقوقی بازنشستگان کشوری بر اساس نرخ مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب ۶۳۰۰ و ۶۲۰۰ تومان از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور ارائه می شود.

در این گزارش آمده است که خدمات صندوق که از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود با مهر دفتر پیشخوان مورد تایید است.