به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، مجید سلطانی‌ با اشاره به ضرورت ورود به دنیای فناوری گفت: شرکت مخابرات باید برای ارائه‌ سرویس‌های جدید و فناورانه پیشرو باشد و از این شبکه بزرگ ارتباطی در کشور برای ارایه خدمات نوین حداکثر استفاده را کند. در استان‌ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و سرویس […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، مجید سلطانی‌ با اشاره به ضرورت ورود به دنیای فناوری گفت: شرکت مخابرات باید برای ارائه‌ سرویس‌های جدید و فناورانه پیشرو باشد و از این شبکه بزرگ ارتباطی در کشور برای ارایه خدمات نوین حداکثر استفاده را کند. در استان‌ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و سرویس نظارت تصویری باید به همه مشترکان شرکت مخابرات ارائه شود. ،

وی از راه اندازی سرویس پارکینگ هوشمند تا ده روز دیگر به صورت آزمایشی (پایلوت) خبر داد و گفت: یکی از اقدامات دیگری که مرکز آموزش مخابرات انجام داده است راه اندازی سرویس پارکینگ هوشمند به صورت پایلوت برای اهالی شهرک اکباتان است، که تا ده روز دیگر به بهره برداری می‌رسد و ما در صدد آنیم که این خدمت را روی سرویس‌های مخابراتی یا سرویس‌های سیار به مردم و مشترکین بدهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین افزود : در پی آنیم که با بهره برداری از هوش مصنوعی و متاورس، خدمات نمایشگاهی را با توجه به هوش مصنوعی به مردم ارائه دهیم و مردم امکان این را داشته باشند که در صورت تمایل به صورت مجازی و سه بعدی از نمایشگاه‌هایی که روی سامانه ابری دیتا سنتری که ما ایجاد می‌کنیم دیدن کنند.

سلطانی گفت: شرکت مخابرات ایران شرکتی است که بیش از ۵۰ سال خدمت رسانی کرده و در مقاطع حساس و تاثیر گذار و در رویدادهای بزرگ همواره در کنار مسئولین و مردم بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش مخابرات در برگزاری انتخابات افزود: یکی از مسئولیت‌های شرکت مخابرات موضوع صندوق‌های سیار و ثابت اخذ رای و تامین بستر ارتباطی و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در کشور است.

سلطانی گفت: از همه عزیزانی که زحمت می‌کشند ولی دیده نمی‌شوند، بخصوص همکاران مستقر در مراکز مخابراتی تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم کار جهادی خوبی در طول این مدت در مجموعه شرکت مخابرات ایران انجام شده است و امیدوارم این کار جهادی و همچنین مدیریت جهادی ادامه پیدا کند و ما بتوانیم با همدلی و ارایه خدمات بهتر و ارتباطات پایدار، به درستی در قبال این مردم شایسته انجام وظیفه کنیم.