به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، امروزه انواع گیت های کنترل تردد با ویژگی ها و مشخصات فنی مختلف و مجهز شده به تکنولوژی های جدید طراحی و تولید می شود. یکی از بهترین گیت های کنترل تردد که امروزه در سازمان های مختلف کاربرد زیادی دارد، گیت کنترل تردد نفر رو […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، امروزه انواع گیت های کنترل تردد با ویژگی ها و مشخصات فنی مختلف و مجهز شده به تکنولوژی های جدید طراحی و تولید می شود. یکی از بهترین گیت های کنترل تردد که امروزه در سازمان های مختلف کاربرد زیادی دارد، گیت کنترل تردد نفر رو است. کاربرد و عملکرد اصلی این گیت برای کنترل جمعیت و جلوگیری از ازدحام و همچنین کنترل رفت و آمد افراد و پرسنل در سازمان ها و مکان های مختلف است. در ادامه این مقاله نیز به بررسی کامل گیت کنترل تردد نفر رو، مزایا و کاربردهای مختلف آن می پردازیم.

گیت کنترل تردد نفر رو چیست؟

گیت کنترل تردد نفر رو یا گیت نفر رو یک سیستم کنترل و مدیریت رفت و آمد و تردد است که از آن در سازمان ها و محیط های پر تردد و شلوغ استفاده می شود. یکی از مهم ترین قابلیت های این نوع گیت این است که اطلاعات مربوط به تردد افراد مختلف در سیستم آن ثبت می شود. همچنین در برخی موارد نیز امکان دسترسی و کنترل افراد و پرسنل نیز وجود دارد. به همین دلیل می توان گفت با استفاده از گیت کنترل تردد شاهد افزایش امنیت و مدیریت هر چه بهتر ترددها خواهید بود. 

مشخصات فنی گیت کنترل تردد نفر رو

گیت های کنترل تردد هر کدام ویژگی ها و مشخصات فنی مختلف و متفاوتی با یک دیگر دارند که باعث متمایز شدن آن ها در مقایسه با یک دیگر می شود. از جمله مهم ترین ویژگی های گیت کنترل تردد نفر روی می توان ساخت این گیت با بدنه ای بسیار مستحکم و با دوام آن از جنس استیل مقاوم در برابر ضد خش و ضربه را نام برد. در این گیت نیز یک قفل مکانیکی تعبیه شده و پس از این که احراز هویت توسط سیستم حفاظت پیرامونی انجام شد، به افراد مجاز اجازه عبور داده می شود. همچنین رفت و آمد و عبور افراد غیر مجاز محدوده شده و اجازه ورود به آن ها داده نمی شود. یکی از مهم ترین مشخصات گیت کنترل تردد نفر رو این است که می توان آن را به سایر دستگاه ها و تجهیزات کنترل تردد متصل کرد. 

انواع گیت کنترل تردد نفر و کاربردهای آن ها

یکی از مهم ترین ویژگی های گیت کنترل تردد این است که در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود. به همین دلیل بر اساس نیاز و کاربرد مورد نظرتان می توانید بهترین مدل را خریداری کنید. انواع گیت کنترل تردد نفر شامل موارد زیر است:

  • گیت کنترل تردد میله ای و کاربرد آن

گیت کنترل تردد میله یا اهرمی دارای سه میله است که از طریق یک اهرم به بدنه گیت متصل می شود. این گیت با نام دیگری از جمله گیت کنترل تردد خورشیدی، گیت ۱۲۰ درجه هم شناخته می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این گیت این است که برای باز و بسته شدن گیت می توان حالت های مختلف را برای آن تنظیم کرد. عملکرد گیت میله ای به صورتی است که ابتدا احراز هویت انجام شده و زمانی که سیستم کنترل دسترسی متصل شد و اجازه داد، به پرسنل و افراد مجاز اجازه عبور داده می شود. بدین صورت که میله باز شده و فقط یک نفر می تواند از آن عبور کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه دقت عمل بسیار بالای آن است. به همین دلیل می توان از آن در صندوق فروشگاه ها و به عنوان گیت ورود و خروج استفاده کرد. این گیت را می توان به سایر تجهیزات کنترل تردد مانند اثر انگشت، تشخیص چهره یا کارتخوان متصل کرد.

images_1714808234_6635e5aa1fd30.jpg

  • کیت کنترل تردد نفر رو شیشه ای

یکی دیگر از کاربردی ترین و بهترین گیت های کنترل تردد نفر رو، مدل شیشه ای یا مترویی است که از آن می توان برای مکان های پر تردد و شلوغ از جمله مترو و ایستگاه قطار استفاده می شود. ساختار بدنه این دستگاه با استفاده از استیل بسیار مقاوم و ضد خش ساخته می شود که ظاهر زیبایی هم دارد. سرعت تردد در این دستگاه در مقایسه با مدل گیت کنترل تردد میله ای بیشتر است. بدین صورت که بدون نیاز به دخالت یا کمک نیروی انسانی به بهترین نحو کار می کند. این گیت به یک سیستم محرکه قوی و الکتروموتور مجهز شده و به همین دلیل می توان گفت به طور بلند مدت استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مطلوب این نوع گیت مجهز شدن به نمایشگر کنترل تردد و چشم های مادون قرمز باعث افزایش ایمنی کاربران می شود. برای ساخت گیت نفر رو شیشه ای، از شیشه لمینت که مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار دارد، استفاده می شود. 

  • گیت کنترل تردد نفر رو تمام قد

استفاده از گیت کنترل تردد نفر رو تمام قد تاثیر بسیار زیادی در افزایش امنیت و ایمنی پرسنل و افراد مختلف دارد. یکی از ویژگی های بسیار مهم این گیت این است که می توان آن را به دستگاه ها و تجهیزات کنترل تردد مانند کارتخوان ها، پنل های اثر انگشت و تشخیص چهره هم در صورت لزوم استفاده کرد. این گیت در ارتفاع زیاد و بلند و قابلیت کنترل دسترسی دقیق تولید می شود. به همین دلیل استفاده از آن برای سازمان ها و مکان هایی که نیاز به امنیت بسیار زیادی دارند، کاربرد دارد. در واقع می توان گفت استفاده از این گیت بهترین انتخاب برای ورزشگاه ها، استادیوم ها و سفارت خانه ها و مراکز امنیتی دیگر است.

images_1714808240_6635e5b0baff6.jpg

شرکت مکسا عرضه کننده انواع گیت کنترل تردد نفر رو

یکی از اقدامات لازم برای تامین امنیت و مدیریت هر چه بهتر سازمان ها و شرکت ها و محیط های نیازمند به امنیت، استفاده از گیت کنترل تردد است. یکی از بهترین گیت ها مدل گیت کنترل تردد نفر رو است که در این مقاله به معرفی انواع گیت ها، عملکرد و مشخصات و کاربردهای مختلف آن ها پرداخته شد. با مطالعه این مقاله ضمن آشنا شدن با عملکرد هر گیت، می توانید بر اساس نیاز و کاربرد مورد نظرتان بهترین مدل را از شرکت مکسا با وارد شدن به وب سایت  شرکت مکسا به ادرس  https://maxasecurity.com/ خریداری کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۸۷۵۶۰۰۰ با کارشناسان شرکت مکسا در تماس باشید.