به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، محسن اسلامی ظهر امروز – سه‌شنبه ۱۹ دی ماه – در نشست بررسی فرآیند حقوقی و اجرای قانون جدید انتخابات در دانشگاه تربیت مدرس به تشریح جزئیات تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در بستر فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: در فرایند رأی ‌دهی، ۳۴ هزار صندوق الکترونیکی […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، محسن اسلامی ظهر امروز – سه‌شنبه ۱۹ دی ماه – در نشست بررسی فرآیند حقوقی و اجرای قانون جدید انتخابات در دانشگاه تربیت مدرس به تشریح جزئیات تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در بستر فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: در فرایند رأی ‌دهی، ۳۴ هزار صندوق الکترونیکی داریم و بستر برگزاری انتخابات الکترونیک در کل کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه منتظر تایید شورای نگهبان هستیم و در صورت موافقت شورا، رأی دادن و شمارش آرا با دستگاه انجام می شود، اضافه کرد: این اتفاق جدیدی است و قانون هم اجازه آن را داده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در این دوره، ضمن اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت های لازم را فراهم کرده است، پنج پیام رسان گپ، سروش، بله و ایتا و آی‌گپ موظف شدند در هر حوزه انتخابیه یک بستر مجازی برای تبلیغات نامزدها شکل دهند.

اسلامی با بیان اینکه این بسترها شکل گرفته تا نامزدها در زمان خود، در فضای مجازی تبلیغات داشته باشند، یادآورشد: وزارت کشور موظف شده سامانه‌ای طراحی کند که همه صفحات مجازی رسمی نامزدها در آنجا نمایان باشد. کارهای آن در حال انجام است و این اتفاق خواهد افتاد.