به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، محمد خلج، مدیرعامل گروه اسنپ اظهار داشت: در حال تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم و با صدور اطلاعیه ای توسط اسنپ فود در این ارتباط، تمرکز خود را برای رفع این مشکل گذاشته‌ایم. وی افزود:بعد از انجام بررسی های بیشتر می توانیم اطلاعات دقیق […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، محمد خلج، مدیرعامل گروه اسنپ اظهار داشت: در حال تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم و با صدور اطلاعیه ای توسط اسنپ فود در این ارتباط، تمرکز خود را برای رفع این مشکل گذاشته‌ایم.

وی افزود:بعد از انجام بررسی های بیشتر می توانیم اطلاعات دقیق تری درباره هنک انجام شده منتشر کنیم.

مدیرعامل گروه اسنپ درباره اینکه آیا هکرها داخلی یا خارجی بودند گفت: هنوز به طور دقیق نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد و این موضوع در دست بررسی است.

وی درباره اینکه در چه سطحی اطلاعات کاربران هک شده است تصریح کرد: کلیه اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

خلج اظهار داشت: به زودی و بعد از اطلاعات تکمیلی جزئیات دقیق‌تری از حادثه روی داده اطلاع رسانی خواهد شد.