به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، بازار: اینروزا که فناوری با سرعت بسیار بالایی پیشروی می کنه سر و کار همه ما چه در محل کار و چه در خانه با اینترنت، گوشی موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر بسیار زیاد شده است و به همین منوال نیاز ما به کارشناسان و متخصصانی که بتونند […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

بازار: اینروزا که فناوری با سرعت بسیار بالایی پیشروی می کنه سر و کار همه ما چه در محل کار و چه در خانه با اینترنت، گوشی موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر بسیار زیاد شده است و به همین منوال نیاز ما به کارشناسان و متخصصانی که بتونند در زمان مناسب پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات کامپیوتر و سخت افزاری باشند، چندین برابر شده است. خب حالا در این راستا خیلی مهمه که ما از چه افرادی و یا از چه شرکت هایی طلب کمک کنیم که هم در سریعترین زمان ممکن کارمون راه بیفته ، هم این که جواب مناسب و مفیدی دریافت کنیم و هم سیستم و ابزار ما متضرر نشود و آسیب نبینه. از این رو می خوام بگم که مجموعه رایانه کمک دارای سابقه کاری بسیار خوبی می باشد که سالیان مدیدی ست با دارا بودن متخصصان حرفه ای و با مهارت ، کیفیت فوق مطلوب خود رو به کاربران ثابت کرده است. لذا شما با خیال راحت می تونید با این مجموعه همواره در طول روز بصورت آنلاین و تلفنی از طریق تلفن ثابت با شماره هوشمند ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ (سراسر کشور) و همچنین با شماره ۰۲۱۷۱۲۹ (تلفن همراه) ارتباط بگیرید و نتیجه مناسب رو دریافت نمایید.

خب حالا این شرکت قدیمی و شناخته شده چه خدماتی رو ارائه میده؟

در ادامه با من همراه باشید تا کار رایانه کمک برای شما تشریح بشه…

کار مجموعه رایانه کمک چیست؟

رایانه کمک، با یک مجموعه صمیمی از کارشناسان و مهندسین متخصص و مسلط به علم کامپیوتر و موبایل حدود ۱۴ سال است که با همه توان خود تلاش کرده است که در زمینه های زیر به مخاطبان خود خدمات رسانی نماید:

  • حل مشکلات نرم افزاری موبایل و تبلت
  • خدمات کامپیوتر در محل و بصورت آنلاین
  • پشتیبانی و سرویس لپ تاپ
  • رفع ارور های بازی های کامپیوتری
  • ارائه مشاوره خرید سیستم و تجهیزات وابسته به اون
  • حل مشکلات سخت افزاری و تعمیرات لپ تاپ
  • ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و نصب و راه اندازی
  • معرفی ابزارهای هوشمند جدید با تشریح مشخصات
  • اعزام کارشناس حضوری شبکه کامپیوتر
  • ارائه کاربردی ترین و جذاب ترین ترفندهای اپ های موبایل و کامپیوتر
  • ارائه نسخه های دانلودی رایگان نرم افزارهای کاربردی در سایت دانلود رایانه کمک
  • معرفی سرویس های اینترنتی، بسته های اینترنتی و تماس به صرفه اوپراتور های مختلف

رفع مشکلات کامپیوتری و شبکه از راه دور در ۵ دقیقه...

در ادامه مطلب میخوام که برخی از این خدمات رو با جزئیات تشریح می کنم:

حل مشکلات نرم افزاری موبایل و تبلت

از متداول ترین سوالاتی که خیلی از کاربران می پرسند و برای دریافت جواب مناسب با شرکت رایانه کمک ارتباط می گیرند، در مورد مشکلات و باگ های نرم افزاری اندروید و آیفون می باشد که برخی از این موارد رایج، بصورت زیر لیست شده است:

درست کار نکردن برنامه گوگل پلی،

پر شدن مکرر حافظه گوشی و یا تبلت،

حذف وویس پاک شده در آیفون،

نحوه پیدا کردن اولین پست لایک شده در اینستاگرام

دانلود نشدن برنامه های گوگل پلی

مشکل بهم ریختن ترتیب لیست چت ها در واتساپ

نحوه ریست فکتوری انواع تبلت

ایمن سازی حساب یوتیوب

باز نشدن برنامه اینستاگرام

ارسال نشدن فایل ها به واتس آپ

ویرایش و حذف اواتار در واتساپ

و …

رفع مشکلات کامپیوتری و شبکه از راه دور در ۵ دقیقه...

کارشناسان ما در مجموعه رایانه کمک سالهاست که با بروز نگه داشتن دانش خود توانسته اند بهترین و سریعترین پاسخ ها رو برای هر کدوم از موارد نرم افزار موبایلی به مخاطبان خود ارائه بدهند. شما نیز می تونید برای دریافت پاسخ مناسب هم با رایانه کمک تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید و هم به مقاله های کثیری که در سایت های این مجموعه موجود است مراجعه کنید و از محتوای خوب و کارآمد در هر حوزه بهره بگیرید. برخی از مقاله هایی که در این زمینه تهیه شده است شامل عناوین زیر می باشد:

آموزش موزیک اپل

کاهش حجم فیلم در گوشی آیفون

نحوه استریم کردن در آپارات

ابزار های کاربردی تلگرام برای کسب و کارها

و صدها مطالب دیگر…

شرکت رایانه کمک به طرق مختلفی در صدد است تا مشکلات مربوط به تلفن همراه شما را برطرف کند.

معرفی و مشاوره در زمینه گجت های هوشمند و هوش مصنوعی

یکی از موضوعاتی که اخیرا خیلی با سرعت بالا پیش میره بحث هوش مصنوعی است که اینروزا پیشرفت عظیمی داشته و به لطف تکنولوژی توانسته در خیلی از وسایل و تجهیزات جای خود رو پیدا کنه.  هوش مصنوعی در کسری از ثانیه میتونه حجم بالایی از اطلاعات رو تشخیص، پردازش ، اجرا و ذخیره کنه. هوش مصنوعی کاربرد های مختلفی داره که ما در مقاله کاربردهای هوش مصنوعی بطور کامل، کاربردها، مشکلات و تکنولوژی های مورد استفاده رو تشریح نمودیم. همچنین بسیاری از گجت های هوشمند رو در مقاله های مختلف معرفی کردیم که برخی از این مقاله های بصورت لیست زیر می باشد :

عینک هوشمند چیست؟

گجت هوشمند چیست؟

جدید ترین گجت های هوشمند

و …

رفع مشکلات کامپیوتری و شبکه از راه دور در ۵ دقیقه...

ارائه کاربردی ترین و جذاب ترین ترفندهای اپ های موبایل و کامپیوتر

یکی دیگه از خدماتی که رایانه کمک تاکنون در آن بخوبی عمل کرده است، ارائه کاربردی ترین ترفندها و راهکارهای مناسب اپلیکیشن ها در قالب مقالات و آموزش های مختلف می باشد. یعنی چی ؟

مثلا این که به شما یاد میده که :

چطوری حجم فایل های فتوشاپی رو کم کنید؟

چجوری متون داخل عکس واتساپ رو شناسایی کنید؟

چگونه بینی خود رو در فتوشاپ کوچیک کنیم؟

بهترین کیبورد فارسی برای گوشی های اندرویدی چیه؟

چطوری استوری به کانال تلگرام اضافه کنیم؟

چجوری با لایک کردن، فالوور بیشتری در اینستاگرام بگیریم؟

چگونه چیدمان آیکون ها رو در آیفون انجام بدیم؟

و خیلی مطالب مفید و کارساز دیگه که شما می تونید ضمن ارتباط تلفنی با رایانه کمک و درخواست مشاوره و کمک، به سایت های این مجموعه سر بزنید و از مقاله های کاربردی هم بهره کافی ببرید و اونها رو با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

در مجموع وقتی ما دلمون به یک منبع خوب گرم باشه دیگه نگران مشکلات نخواهیم بود چرا که مطمئن هستیم راه حل مشکل مون در دل یک منبع مورد اعتماد و مطمئن نهفته است . فقط کافیه که دست بکار بشیم و درخواست کمک کنیم. رایانه کمک همیشه همراه و هماهنگ با شما کاربران عزیز می باشد.

امیدوارم این مطلب برای شما کاربران عزیز مفید بوده باشه و اون رو با دوستان و اطرافیان خود نیز به اشتراک بگذارید . بی نهایت سپاسگزارم که تا انتهای مقاله، همراه ما بودید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشتید با کارشناسان مجموعه رایانه کمک از طریق تلفن های ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ و از طریق موبایل با شماره ۰۲۱۷۱۲۹ تماس بگیرید تا در کمترین زمان به جواب مناسب برسید .