به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش بازار، «پاول دورف»، بنیانگذار تلگرام از طریق کانال شخصی خود اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن اکنون می‌توانند حساب‌های شخصی خود را به حساب‌های تجاری تبدیل کنند. با این وجود، کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری را به پروفایل خود اضافه کنند. البته این قابلیت […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش بازار، «پاول دورف»، بنیانگذار تلگرام از طریق کانال شخصی خود اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن اکنون می‌توانند حساب‌های شخصی خود را به حساب‌های تجاری تبدیل کنند.

با این وجود، کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری را به پروفایل خود اضافه کنند. البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم تلگرام ارائه شده است.

حساب‌های تجاری تلگرام به‌ویژگی‌های دیگری از جمله سازماندهی چت با برچسب‌های رنگی، پیام‌های خوشامدگویی خودکار و میانبرهایی برای پاسخ سریع نیز دسترسی خواهند داشت.