به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش خبرنگار بازار؛ در حالیکه طی روز معاملاتی چهارشنبه، عمده ارزهای بازار رمزارزها از جمله بیت کوین و اتریوم با ریزش نسبتا قابل توجه قیمت مواجه شدند، توکن سولانا موفق به ثبت سود ۵ درصدی برای سرمایه گذاران خود شد. بنابر اطلاعات درج شده در وب سایت «کوین […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش خبرنگار بازار؛ در حالیکه طی روز معاملاتی چهارشنبه، عمده ارزهای بازار رمزارزها از جمله بیت کوین و اتریوم با ریزش نسبتا قابل توجه قیمت مواجه شدند، توکن سولانا موفق به ثبت سود ۵ درصدی برای سرمایه گذاران خود شد.

بنابر اطلاعات درج شده در وب سایت «کوین مارکت کپ»، قیمت هر توکن سولانا طی روز چهارشنبه در کانال ۱۵۵ دلار قرار داشته و طی یک هفته گذشته، بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این در حالیست که سقف قیمت یک ماه گذشته سولانا ۱۸۴ دلار و کف آن نیز ۱۲۰ دلار بوده و قیمت این رمزارز از هفته گذشته بار دیگر رونید صعودی به خود گرفته است.

علیرغم تحرکات مثبت سولانا، بیت کوین شبانه روز گذشته را تقریبا بدون نوسان قیمت سپری کرده و اتریوم نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کند. عمده ارزهای اکوسیستم سولانا وضعیتی مشابه با ارز مادر خود داشته و بسیاری از ۱۰۰ ارز نخست این اکوسیستم، برای سرمایه گذاران خود سودآور بوده اند. به عنوان مثال، رمزارز JPU بیش از ۲۵ درصد سود را طی یک هفته گذشته قسمت سرمایه گذاران خود کرده و قیمت فعلی آن به ۱.۱۴ دلار رسیده است.

همچنین میم کوین WIF که در بستر اکوسیستم سولانا فعالیت میکند نیز طی هفته گذشته، بیش از ۳۵ درصد سود را قیمت سرمایه گذاران خود ساخته و قیمت فعلی آن به ۳.۲۸ دلار رسیده است.