به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال، به گزارش خبرنگار بازار، حمزه کرایلو صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با موضوع برگزاری مسابقات دوستانه بین المللی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی گلستان اظهار کرد: تا زیرساخت های حوزه مهارت در استان شکل نگیرد نمی توانیم در حوزه آی تی موفقیت کسب کنیم. […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال،

به گزارش خبرنگار بازار، حمزه کرایلو صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با موضوع برگزاری مسابقات دوستانه بین المللی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی گلستان اظهار کرد: تا زیرساخت های حوزه مهارت در استان شکل نگیرد نمی توانیم در حوزه آی تی موفقیت کسب کنیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه باید بخش بزرگی از آموزش‌ها را به سمت حوزه آی تی ببریم، افزود: منطقه آزاد اینچه برون در آستانه شکل گیری است و بایستی تلاش کنیم تا کارهای خوب منطقه آزاد در حوزه آی تی در اختیار گلستانی ها باشد نه افراد غیر بومی؛

وی گفت: تعداد کارگران بزرگترین کارخانه استان به دو هزار نفر هم نمی رسد، با این اشتغال های کوچک نمی توان مشکل اشتغال استان را حل کرد. کرایلو تاکید کرد: اگر آموزش خوب داشته باشیم افراد در منزل می توانند شغل داشته و موفق باشند.

گفتنی است، مسابقات دوستانه بین المللی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات با شرکت ۱۲ کشور دنیا به صورت مجازی و حضوری ۲۳ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی گلستان برگزار می شود.